Anime Serbia

Get your anime flow, say it with AWS.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1 Final Fantasy Unlimited taj Sub 14 Avg 2010 - 4:36

ZetaZaku

Devil Summoner
Devil Summoner

Ai and Yu, after reading their parent's research and after their parents' disappearance, they decided to go on search for them. They ride a strange train to the Inner World in search of their parents and meets up with Lisa in the train and together they begin their journey within the Inner World.

AniDB

Type: TV
Episodes: 25
Status: Finished Airing
Aired: Oct 2, 2001 to Mar 26, 2002
Producers: Gonzo, TV Tokyo, Dentsu Inc.
Genres: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi, Shounen
Duration: 24 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older

Prvi anime od jedina dva koja sam droppovao. Pa zasto sam droppovao? ne, nisam zbog ART-a. Tad sam jos bio pocetnik sto se animea tice, i bio sam, OMG FINALFANTASY fap fap fap. ali ja nisam video final fantsy, vec fantasy anime koji ima jako male veze sa final fantasy (chocobo cameo). tako da je anime bio razocarenje zbog imena. ne, ne mislim da je anime fail ili nesto. jedino mi se ne svidja zbog imena. naravno, nisam ocekivao anime verziju neke igre. anime jednostavno mi nije dao taj osecaj kao iz igara. mozda mu nekad budem pruzao sansu. time will tell.

2 Re: Final Fantasy Unlimited taj Sub 14 Avg 2010 - 8:16

corwin_r

Hikikomori
Hikikomori
Nebuloza od anime-a, imao sam slicna ocekivanja vezana za atmosferu kao u igrama a bilo je svega par zajednickih stvari summon Bahamut-a, Chocobo i tako jos neke sitnice. Mislim da je najveci problem bio neublicena prica, koncept kao takav nije bio los. Gledao sam ga jako davno pa se ne secam nekih stvari samo znam da sam pomislio na kratko da je Kaze vezan za Vincenta iz FF VII na neki nacin.

3 Re: Final Fantasy Unlimited taj Sub 14 Avg 2010 - 10:29

AlhemistX

Tenshi
Tenshi