Anime Serbia

Get your anime flow, say it with AWS.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1Kono Danshi Uchuujin to Tatakaemasu Empty Kono Danshi Uchuujin to Tatakaemasu Ned 11 Sep 2011 - 7:05

ZetaZaku

ZetaZaku

Devil Summoner
Devil Summoner
Kono Danshi Uchuujin to Tatakaemasu 32057
Type: OVA, 1 episode
Year: 20.09.2011
Categories: Shounen ai, Fantasy
AniDB|MAL
Toyonaga Toshiyuki as Arikawa
Kimura Ryouhei as Kakashi
Hirakawa Daisuke as Shiro
A yaoi-tasted sci-fi anime. The "Sekai (World)" has been under attacks by aliens. One day, Arikawa, one of the staff of the provisional headquarters for the invading aliens, finds a high school boy Kakashi, who is lying on a hill with his memory lost. Kakashi is found to have a power to beat the aliens and starts living together with Arikawa and his boss Shiro. Kakashi gradually gets used to the strange life but the relationship among the three breaks up when Kakashi loses his motivation to fight with the aliens.

Amaterski projekat Kono Danshi Uchuujin to Tatakaemasu ce biti OVA od 1ep i mozda ce se svideti Enko i Alanu. Ali s obzirom da je amaterski projekat, nece biti te "savrsene" animacije. Mada, 1ep OVA nikome nece naskoditi :3

EnkoKasumi

EnkoKasumi

lol BL fanovi foruma spali na Aca i mene. Kono Danshi Uchuujin to Tatakaemasu 3616433288
Gledace se.

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 1]

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu

Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Besplatan Forum međusobnog pomaganja | Signalizirajte zloupotrebu | Latest discussions