Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1The Knight in the Area Empty The Knight in the Area Sre 18 Jan 2012 - 7:22

ZetaZaku

ZetaZaku

Devil Summoner
Devil Summoner
The Knight in the Area 35467l
Believing himself to be useless at football, Aizawa Kakeru opts to become the manager of his school's football team, while his brother Suguru is its ace, and is even good enough to represent Japan. However, Kakeru may be harbouring a strong talent within himself that only Suguru can see, and the two often get into arguments over Kakeru's denial of his skills. Things are made more complicated with the return of Nana, an old playmate of theirs that Kakeru has a crush on. Join the brothers in their journey to the national and even international championships!
Info
Prilicno zanimljiv naslov sa dozom tragedije. Realan fudbal bez specijalnih poteza kao u Tsubasa i Inazuma Eleven. Delimicno klasican tok radnje, posto obicno glavni lik mnogo dobro igra fudbal i dolazi iz druge skole u zabacenu, dok ovde glavni lik ima problem zbog kog manje vise suckuje. Mada, u drugoj epizodi se saznaje zasto suckuje i ima nadimak "Mr. No Goal".

2The Knight in the Area Empty Re: The Knight in the Area Sre 18 Jan 2012 - 7:26

AlanViBritannia

AlanViBritannia

Uta no Prince-sama
Uta no Prince-sama
Iako ne volim sport, fudbal najmanje, uzecu ovo da pogledam. The Knight in the Area 543999 Jednom ~

3The Knight in the Area Empty Re: The Knight in the Area Ned 22 Jan 2012 - 0:14

ZetaZaku

ZetaZaku

Devil Summoner
Devil Summoner
Spojler:
Glupost. A i crtez je prilicno crappy u pojedinim delovima. Kakeruova kosa je stalno druge duzine. Imao sam izgleda prevelika ocekivanja. Nadam se da ce skoro krenuti deo sa fudbalom pa da zaboravim ovu glupost.

Sponsored content

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 1]

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu

Free forum | ©phpBB | Besplatan Forum međusobnog pomaganja | Signalizirajte zloupotrebu | Latest discussions